1. Potřebuji vlastní webové stránky, abych se stal partnerem v provizním systému?
NE! Svůj partnerský odkaz můžete např. svým známým poslat e-mailem. Od února 2010 můžete také jedním kliknutím zveřejnit odkazy či bannery na svém profilu na Facebooku!
2. Jak můžu vědět, že dostanu provizi za návštěvníky, které k vám přivedu?
Využíváme velice moderní software pro sledování návštěvníků a objednávek, který je využíván tisícovkami společností po celém světě. Návštěvníci jsou sledováni pomocí dvou druhů cookies, případně i podle IP adresy. To zaručuje, že nepřijdete o své provize. O každé Vám přiřazené objednávce a připsané provizi se pak můžete informovat po přihlášení ve svém partnerském panelu.
3. Váš banner umístím na své stránky, stačí to?
Ano, jistě, ale doporučujeme našim partnerům uvést i celistvé informace, které napomáhají k dobré prodejní konverzi (proměně návštěvníka v zákazníka). Těmito informacemi jsou myšleny alespoň krátké články o kávě - doporučujeme vždy napsat vlastní, jelikož unikátní obsah Vašich stránek je vždy lepší.
5. Co je partnerský odkaz / partnerské ID?
Partnerský odkaz je odkaz na naše stránky doplněný o Vaše partnerské ID. To určuje, že daný návštěvník přišel právě přes Váš odkaz či banner. Partnerské ID je do odkazů doplněné automaticky - při umisťování odkazů či bannerů tak nemusíte zdrojové kódy nijak upravovat.
6. Můžu inzerovat svůj partnerský odkaz v PPC systémech?
Bohužel, tento způsob účasti v provizním systému je zakázán.
7. Máte pro partnery nějaký výukový program?
ANO! Základní materiály, jak uspět v provizním systému, které neustále doplňujeme, naleznete ve Vašem partnerském panelu. Další rady a tipy také průběžně zasíláme prostřednictvím e-mailových zpráv.
8. Jaké jsou možnosti výdělku v provizním systému?
Vydělat můžete umístěním bannerů, textových a dalších odkazů na své stránky, na svůj profil na Facebooku, do e-mailů, předat tyto odkazy známým. Můžete také získávat provize z provizí partnerů, které k nám přivedete - takto si můžete vytvořit sít podřízených partnerů, kteří Vám přinesou výdělky.
9. Textový odkaz též vydělává?
Ano, veškeré formáty reklamy umí vydělávat, mnohdy zákazníka zaujme právě působivý textový slogan, na který klikne, než grafický banner.
Máte další otázky? Kontaktujte nás!
Rádi Vám pomůžeme a zajímavý dotaz s odpovědí sem případně i přidáme.